Belangrijke informatie over Meadow 2023 tickets

12-06-2023
Belangrijke informatie over Meadow 2023 tickets

Na onze kaartverkoop op 8 april bleek hoe populair Maadow Festival nog is. Dit jaar hebben we de kaartverkoop we wederom onze kaarten via SimpleTickets verkocht. Velen van jullie was het gelukt om kaartjes te bemachtigen voor de 2023 editie.

In de afgelopen weken kregen we diverse vragen over hoe het werkt met de tickets en hoe je een ticket kan personaliseren of hoe je een ticket kan doorverkopen aan een andere bezoeker. Daarom hebben we hier de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet.

SimpleTicket - informatie over kaarten - Meadow Festival
Ik wil mijn ticket op TicketSwap aanbieden, kan dat?
Ja dat kan!! 
Het is mogelijk om je Meadow Festival 2023 ticket op TicketSwap aan te bieden. Sinds dit jaar is TicketSwap een erkende verkoper van Meadow tickets.
Gebruik alleen TicketSwap voor het kopen van Meadow Festival kaartjes. Andere kanalen zijn niet veilig, betrouwbaar en erkent door ons.
Moet ik het ticket printen?
Nee! Voor Meadow is personalisatie van tickets verplicht, vanuit veiligheidsdiensten of wegens maatregelen rondom het coronavirus.
Om ervoor te zorgen dat de entree in dat geval zo soepel als mogelijk verloopt, is het gebruik van de app SimpleTicket Wallet verplicht. Dit zorgt ervoor dat een ticket eenvoudig gescand kan worden – ook op gepaste afstand – en dat er eenvoudig een controle kan plaatsvinden op de ingevoerde gegevens in combinatie met je legitimatiebewijs.

Om die reden is het – op dit moment – dan niet mogelijk om tickets waarvoor personalisatie verplicht is te printen. Maar, wees eerlijk: het is toch best fijn om een beetje aan het milieu te denken en minder papier te verbruiken?

Hoe toon ik mijn ticket bij de entree?
Wanneer je arriveert bij het evenement, kun je met één tik op het ticket deze openen en tonen (heb je slechts één ticket in de app staan? Dan opent deze zelfs automatisch als je de app start). De helderheid van je toestel wordt, indien dat niet het geval is, automatisch op 100% gezet. Dit zorgt ervoor dat het ticket optimaal gescand kan worden.

Let echter wel op: indien jouw toestel, bijvoorbeeld, is gevallen en je scherm barsten heeft, bestaat er de mogelijkheid dat jouw ticket toch niet te scannen is. Dit is je eigen verantwoordelijkheid, toegang tot het evenement kan worden geweigerd indien het niet mogelijk is om je ticket te scannen.

Wanneer je na het scannen van je ticket weer terug gaat naar het overzichtsscherm van de Wallet app, wordt de helderheid van je toestel automatisch ook weer teruggezet op de waarde die het had voordat je het ticket opende.

Kan ik tickets doorsturen naar anderen?
Vanaf je ticket downloadpagina kun je per ticket een link voor een downloadpagina van dat specifieke ticket doorsturen via WhatsApp met 1 druk op de knop.
Let wel op, een ticket dient nog niet in een SimpleTicket Wallet app te staan anders kan iemand anders deze niet toevoegen.
Ik heb een andere vraag
Meer informatie kun je ook op onderstaand websites vinden:
Indien je geen antwoord kunt vinden op deze site omtrent jouw vraag, neem dan contact met SimpleTicket op. Je vindt de contactgegevens van SimpleTickets hieronder: